Forum Dzieciaki z Grodziska Strona Główna Dzieciaki z Grodziska
Czyli nasze zwykłe, niebanalne życie :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dzieciaki z Grodziska Strona Główna -> Nowości & informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Natalia
Administrator



Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GD

PostWysłany: Sob 16:20, 03 Lut 2007    Temat postu: Regulamin

§1. Słownik forumowicza:

•administrator - właściciel forum, osoba za nie w pełni odpowiedzialna. Mimo rangi, nie ma prawa do bezpodstawnego karania użytkowników,
•moderator - osoba odpowiedzialna za porządek na forum i oceniająca jakość wątków, które może usuwać, jeśli te tylko nie będą zgodne z regulaminem. Do jej obowiązków nie należy udzielanie się i pomaganie innym użytkownikom,
•użytkownik (~user) - osoba, która zarejestrowała się na forum, mająca prawo do wyrażania swoich opinii, wymieniania zdań z innymi użytkownikami, dodawania ankiet, głosowania w ankietach, dodawania załączników. Użytkownik nie może zostać ukarany, jeśli nie złamał regulaminu,
•profil - w profilu znajdują się wszystkie ustawienia danego użytkownika. Każdy user może dowolnie edytować swoje dane, znajdujące się właśnie w profilu. Główne informacje tam zawarte, to: e-mail kontaktowy, hasło, miejsce zamieszkania, dane komunikatorów, format daty, strefa czasowa etc.,
•avatar (emblemat) - obrazek, który może sobie ustawić każdy użytkownik, wchodząc w swój profil. Są dwie możliwości dodania emblematu: wybranie obrazka ze swojego komputera oraz podanie adresu do grafiki znajdującej się na innym serwerze. Maksymalny rozmiar emblematu to 100x100px, waga maksymalna to 20KB,
•podpis (sygnatura) - tekst, który może zostać ustawiony przez każdego użytkownika w profilu. Wyświetla się on pod każdym postem danego użytkownika. W podpisie można wykorzystać trzy linie, 255 znaków (litery + spacje), 100 liter, jeden obrazek, natomiast zabiornione jest w nim wypisywanie wulgaryzmów oraz nachalne spamowanie,
•Prywatna wiadomość (skróty: PW, lub też PM) - wiadomość, którą może wysłać każdy użytkownik bezpośrednio do innego użytkownika. Wiadomość ta nie jest widoczna publicznie na forum,
•temat - nazwa rozpoczętego wątku,
•post - pojedyńcza wiadomość wysyłana przez użytkownika,
•FAQ (Frequently Asked Questions) - czyli podstrona zawierająca najczęściej zadawane pytania odnośnie korzystania z forum,
•zakaz pisania - jak sama nazwa wskazuje, zakaz udzielania sie na forum, który danemu użytkownikowi może przyznać tymczasowo administrator lub moderator, jeśli uzna, że dany user notorycznie łamie regulamin,
•ban - zakaz wstępu na forum, nakładany na danego użytkownika po ewidentnym złamaniu regulaminu, bądź też po otrzymaniu trzech ostrzeżeń. Może zostać nadany na nazwę użytkownika, IP oraz adres e-mail. Bany zostają zdejmowane po jakimś czasie, gdyż każdy ma prawo do nawrócenia się i powrócenia do wspólnoty forumowiczów.

§2. Zasady ogólne:

Forum to przede wszystkim miejsce rozmów, spotkań i wymiany poglądów - każdy może mieć inne, wiec uszanuj to. Możliwość pisania na forum mają tylko osoby zarejestrowane. Aby móc pisać, należy się zarejestrować. Podczas rejestracji należy podać nick, który nie może być wulgarny, nie może też być adresem do strony www oraz nie może mieć mniej niż 2 litery. Podczas rejestracji podaje się również adres e-mail, który jest widoczny tylko dla administratorów oraz hasło zakodowane w md5 - niedostępne dla nikogo. W razie zapomnienia hasła należy kliknąć w "Zapomniałem hasło", wtedy na email zostaną wysłane informacje, jak należy postępować, aby je odzyskać. Profil użytkownika jest miejscem na podanie prawdziwych danych. Jeśli masz sobie robić z niego pseudo plac zabaw, to lepiej nie wpisuj tam nic. Pola komunikatorów i miejsca zamieszkania nie są polem do popisu. Podaje się tam autentyczne numery oraz nazwy miast.

§3. Zasady udzielania się na forum:

1. Pierwszy i zarazem najważniejszy punkt regulaminu - na forum obowiązuje równouprawnienie.
2. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto, z którego bedzie pisał posty. Jeśli zapomnisz hasła - skorzystaj z opcji "zapomniałem hasła".
3. Wszelkie problemy techniczne związane z działaniem forum należy zgłaszać do administratora/moderatorów. Wcześniej jednak należy upewnić się, czy ten problem jest wart uwagi.
4. Wszelakie sprawy prywatne należy rozwiązywać za pośrednictwem prywatnych wiadomości.
5. Na forum zabrania się umieszczania treści traktujących o pornografii dziecięcej.
6. Spamowanie na forum jest zabronione.
7. Plusy (pochwały) są dobrowolnym wyrazem naszej wdzięczności za pomoc. Nie należy sie ich domagać, a już tym bardziej prosić o nie w postach, na PW czy w podpisie.
8. Użytkownik rejestrując się wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji e-mail informującej o zmianach zachodzących na forum.

§4. Jak pisać posty:

1. Jeśli naprawde nie masz nic konkretnego do przekazania innym użytkownikom, to po prostu nie pisz nic. Bezsensowne nabijanie postów jest jednym z największych forumowych przestępstw.
2. Zawsze staraj się trzymać głównego wątku tematu i nie odchodź za bardzo od niego. Tzw. offtopic nie jest mile widziany.
3. Tematy należy umieszczać w odpowiednich kategoriach, więc przed napisaniem jakiegoś wątku zalecane jest przeczytanie podpisów pod wszystkimi kategoriami.
4. Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie, użyj opcji "Szukaj", aby zobaczyć, czy dany temat nie był juz poruszany i nie zaśmiecać forum.
5. Nazwy pisanych przez nas tematów powinny odzwierciedlać treść postu. Nazywanie tematów w sposób niesprecyzowany [np. <i>Mam problem, Pomóżcie, Pytanko</i>] jest niedozwolone. Poprawne nazywanie tematów ułatwia innym użytkownikom poruszanie sie na forum i w pewnym stopniu zapobiega dublowaniu się tematów.
6. Zabrania się używania w postach setek znaków zapytania, znaków specjalnych oraz nadmiernej ilości emotikon. Niemile widziane jest pisanie wielkimi literami, gdyż nikt nie lubi jak się na niego krzyczy. Nieuzasadnione powiększanie, kolorowanie, pogrubianie czcionki również zalicza się do zjawisk sprzecznych z regulaminem.
7. Posty należy pisać w sposób jasny i zrozumiały.
8. Nie wolno pisać postów pod postem. W celu dodania czegoś do swojej wiadomości należy użyć edycji [klikając w ikonkę edytuj].
9. Błędy ortograficzne, stylistyczne oraz duża ilość litrówek nie będą tolerowane. Jeśli zauważyłeś w swoim poście błąd, kliknij w ikonkę edytuj i popraw go. Cześć słów znajduje się pod filtrem, więc po napisaniu posta orty zaznaczane są na czerwono. W takich przypadkach również należy wyedytować swojego posta.
10. Forum popiera akcję Bykom-Stop, więc nie należy posługiwać się tutaj powszechnie używanymi slangami typu: ju.sh, t.esh, shaloOona NaStoOooLaAtkHhaa. Obcojęzycznych, niezrozumiałych dla ogółu zwrotów, należy także unikać.
13. Do postów można dołaczać załączniki o różnych rozszerzeniach. Zaleca się jednak, aby wklejając zdjęcia, korzystać z darmowych hostingów obrazków typu fotosik.pl, czy imageshack.us.

§5. Ogólnie o regulaminie:

1. Każy użytkownik udzielający się na forum powinien znać regulamin.
2. Nieprzestrzeganie regulaminu będzie karane ostrzeżeniami, zakazem pisania, bądź też banem. Po otrzymaniu trzech ostrzeżeń, użytkownik zostaje zbanowany.
3. Ekipa forum ma prawo do edycji, przenoszenia i usuwania postów użytkowników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dzieciaki z Grodziska Strona Główna -> Nowości & informacje
Wszystkie czasy w strefie Środkowy Atlantyk
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin